Bjørn's Weblog

Nieuws


bovenzijde pagina

Weer


weersverwachting
bovenzijde pagina

Favoriete muziek


This text will be replaced by the flash music player.
bovenzijde pagina

Trein




Auto



bovenzijde pagina

Bioscoop top 10


bovenzijde pagina

Vorige berichten


Laatste berichtje van 2007
Maar dan heb je wel Schiphol gezien...
Als je begrijpt wat zij bedoelen
Najaars-wesp
Vernieuwde weblog
Dinsdag Marktdag
Gewetensvraag
Anta Flu is weer in de maand
Voordat je het weet is er weer een dag voorbij
Goede actie van Greenpeace tegen gif
bovenzijde pagina

Terug in de tijd


February 2006
March 2006
April 2006
August 2006
September 2006
October 2006
December 2006
February 2007
March 2007
April 2007
May 2007
June 2007
July 2007
September 2007
November 2010
bovenzijde pagina

02 February 2007

Naar de hemel danzij rommelmarkt

Gisteren zijn we uit gaan eten bij Henk. Henk is voor ons de huistaal voor het restaurant "Stairway to heaven" (Henk Westbroek is of in ieder geval was hiervan de eigenaar). Dit werd mede mogelijk gemaakt dankzij de opbrengst van de rommelmarkt van vorige week zaterdag. Daar hadden we aardig wat overbodige huishoudelijke zaken weten te slijten aan nietsvermoedende voorbijgangers.
Henk (Stairway dus) werd goed bezocht, maar dat was niet ten nadele van de kwaliteit van het eten! Het was erg veel en erg lekker.
Vandaag zijn we weer in de boeken voor school gedoken. Beter gezegd de uitwerkingen van Amna (onze klasse (in vele opzichten) typiste). Dinsdag staat ons namelijk nog een tentamen van pedagogiek te wachten. Maar eerst maar eens een lekker eigengemaakt uiensoepje eten met volgens Jessi belachelijk veel uien. Dat gaan we dan maar eens "ui"tproberen.

4 Comments:

At 02 February, 2007 14:17 , Anonymous Anonymous said...

Helemaal waar hoor, het zijn echt gewoon uien voor een heel weeshuis! En het eten was idd lekker en ook ik ben blij met Amna... ik zou niet weten hoe we sommige tentamens zonder haar uitwerksels zouden moeten halen.

 
At 02 February, 2007 15:28 , Anonymous Anonymous said...

hWat hoor ik was je bij de trap naar de Hemel wezen eten met onze jessi? Leuk is het daar he Ik heb er met Pap toen een heerlijk glas bier gedronken toen wij naar ons laatst concert zijn geweest naar Willy de Ville. Balen concert hij was stoned geloof ik maar het cafe maakte alles goed groetjes mam,trouwens. Wat hebben jullie gegeten?

 
At 02 February, 2007 20:51 , Anonymous Anonymous said...

Ha die B! Leuk, weer een nieuw bericht! En dan ook nog naar de hemel. Wij noemen het ook altijd 'Henk'. Leuke tent, goed eten, jammer van Henk. Dat vind ik zo een irritante vent!
En wat betreft Amna, ze moet mij er ook doorheen helpen hoor. Die boeken krijg ik niet doorgelezen. Lang leven Amna's typkunsten!

 
At 04 February, 2007 15:45 , Anonymous Anonymous said...

Nou, ehh, dank jullie wel dan maar. Ik wordt hier geloof ik een beetje verlegen van...

 

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home