Bjørn's Weblog

Nieuws


bovenzijde pagina

Weer


weersverwachting
bovenzijde pagina

Favoriete muziek


This text will be replaced by the flash music player.
bovenzijde pagina

Trein




Auto



bovenzijde pagina

Bioscoop top 10


bovenzijde pagina

Vorige berichten


Voordat je het weet is er weer een dag voorbij
Goede actie van Greenpeace tegen gif
Bjørn's baaldag
Wie wat bewaart, die vergeet dat
Wij gaan weer naar school
Monkey ball in real life!
Goedkoop 'kunst' aan de muur
Bier en blije olifanten
Achteruitrijden 1 augustus 1978 - Te Land, Ter Zee...
Kit, I need you pal
bovenzijde pagina

Terug in de tijd


February 2006
March 2006
April 2006
August 2006
September 2006
October 2006
December 2006
February 2007
March 2007
April 2007
May 2007
June 2007
July 2007
September 2007
November 2010
bovenzijde pagina

24 September 2006

Anta Flu is weer in de maand

Afgelopen vrijdag merkte ik al dat ik wat last had van een droge keel. En ja hoor, na gelang de dag duurde kreeg ik er steeds meer last van. Gelijk maar even die avond Anta Flu en Trachitol gekocht. Gister was het denk ik gelijk al de piek. Klachten: Hoofdpijn, snot en pijn bij het slikken. De hele dag aan het Tachitol en Anta Flu infuus en dat bleek te helpen. Ik voel me al een stuk prettiger en de keelpijn is al bijna over. Toch nog maar even Anta Flu blijven nemen. Ik vind het gewoon lekker!

2 Comments:

At 24 September, 2006 13:38 , Anonymous Anonymous said...

go bjorn jij vindt antiflu gewoon llekker, dat is het gewoon. maar wat vervelend voor jou,ik hoop dat jij je gauw weer beter voelt groetjes mam.

 
At 24 September, 2006 22:55 , Anonymous Anonymous said...

Goed bezig Bjorn! Ik begon vrijdagavond ook al, maar een goede nachtrust en paracetamol hebben me weer opgelapt! Het komt vast door het weer... Trouwens weer bijgekomen van de stage donderdag? Groetjes!

 

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home