Bjørn's Weblog

Nieuws


bovenzijde pagina

Weer


weersverwachting
bovenzijde pagina

Favoriete muziek


This text will be replaced by the flash music player.
bovenzijde pagina

Trein




Auto



bovenzijde pagina

Bioscoop top 10


bovenzijde pagina

Vorige berichten


Najaars-wesp
Vernieuwde weblog
Dinsdag Marktdag
Gewetensvraag
Anta Flu is weer in de maand
Voordat je het weet is er weer een dag voorbij
Goede actie van Greenpeace tegen gif
Bjørn's baaldag
Wie wat bewaart, die vergeet dat
Wij gaan weer naar school
bovenzijde pagina

Terug in de tijd


February 2006
March 2006
April 2006
August 2006
September 2006
October 2006
December 2006
February 2007
March 2007
April 2007
May 2007
June 2007
July 2007
September 2007
November 2010
bovenzijde pagina

20 October 2006

Als je begrijpt wat zij bedoelen

Het is altijd feest als je een reisadvies wil opvragen via de website van 9292ov. Zo ook vandaag weer. Als ik de resultaten van mijn reisvraag op het scherm krijg en zie dat ik o.a. ook met bus 56 moet (eenmalig) krijg ik de volgende toelichting erbij:

"Een overstap van lijn 56 op lijn 56 is geen echte overstap"

Even twijfel ik aan het feit of ik wel wakker genoeg ben om een reisadvies aan te vragen. Maar je moet toch wel erg verslaafd zijn aan Talpa en SBS6 om dit te begrijpen of juist niet.

1 Comments:

At 20 October, 2006 12:51 , Anonymous Anonymous said...

Haha, lang leve het openbaar vervoer. Waarschijnlijk moet je van de ene 56 naar de andere overstappen omdat ze een verschillende eindbestemming hebben. Elk heel uur gaan ze via A naar B, maar elk half uur is A het eindstation. Vroeger was het ook nog zo dat de 56 het ene uur over de ene weg reed, en het andere uur over een andere weg. Leuk he, die 56?

 

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home