Bjørn's Weblog

Nieuws


bovenzijde pagina

Weer


weersverwachting
bovenzijde pagina

Favoriete muziek


This text will be replaced by the flash music player.
bovenzijde pagina

Trein




Auto



bovenzijde pagina

Bioscoop top 10


bovenzijde pagina

Vorige berichten


Omdat er vaak iets mis is
De jeugd van tegenwoordig...
Bevolkingssamenstelling. Verkeerde beeldvorming?
Waar sneeuw is...
Wie heeft het hier voor het zeggen?
Eekhoorn heeft honger
Alle vogels op het terras (shalalali shalalala)
Sitcom from Melmac
Naar de hemel danzij rommelmarkt
Laatste berichtje van 2007
bovenzijde pagina

Terug in de tijd


February 2006
March 2006
April 2006
August 2006
September 2006
October 2006
December 2006
February 2007
March 2007
April 2007
May 2007
June 2007
July 2007
September 2007
November 2010
bovenzijde pagina

18 March 2007

Nieuw design, zelfde weblog

Op een gegeven moment ben je het helemaal zat. Dan moet het even helemaal anders. Dit gevoel had ik 3 dagen geleden. Ik opende mijn weblog en dacht: "Dit kan echt niet meer!". De templates (zoals ze de achterliggende vormgeving noemen bij een weblog) die er voor handen waren vond ik niet mooi, leuk of voldeden niet. Dan maar zelf aan de slag! En dit is het resultaat.
Ik heb ook nog een nieuw item toegevoegd. Er is nu een mp3-speler aanwezig aan de rechterkant. Hier kan je mijn favoriete muziek van dit moment beluisteren. Hier en daar zal er nog wel wat veranderen, maar in grote lijnen blijft het even zo!

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home