Bjørn's Weblog

Nieuws


bovenzijde pagina

Weer


weersverwachting
bovenzijde pagina

Favoriete muziek


This text will be replaced by the flash music player.
bovenzijde pagina

Trein




Auto



bovenzijde pagina

Bioscoop top 10


bovenzijde pagina

Vorige berichten


Wie heeft het hier voor het zeggen?
Eekhoorn heeft honger
Alle vogels op het terras (shalalali shalalala)
Sitcom from Melmac
Naar de hemel danzij rommelmarkt
Laatste berichtje van 2007
Maar dan heb je wel Schiphol gezien...
Als je begrijpt wat zij bedoelen
Najaars-wesp
Vernieuwde weblog
bovenzijde pagina

Terug in de tijd


February 2006
March 2006
April 2006
August 2006
September 2006
October 2006
December 2006
February 2007
March 2007
April 2007
May 2007
June 2007
July 2007
September 2007
November 2010
bovenzijde pagina

08 February 2007

Waar sneeuw is...

Nee nee, zo erg is het nog niet met me dat ik een levensgrote sneeuwpop op ons dakterras maak. Het is het resultaat van waar ik mee bezig ben ernaast. Maar met een beetje photoshoppen lijkt alleen al gauw heel wat (hopelijk). Vooral veel sneeuw dus vandaag (eindelijk). Verder hebben we een module van rekenen van vorig jaar afgerond (kon wel eens) en ben ik naar de onderburen gegaan om me te laten knippen. Het bleek dat ik daar vanaf augustus niet meer in de stoel had gezeten. De dag staat vandaag dus in het teken van "Het kon wel eens!"

3 Comments:

At 08 February, 2007 20:09 , Anonymous Anonymous said...

Lekker bezig! Mooie sneeuwpop hoor, ik ben blij dat er nog mensen zijn die genieten van de sneeuw!

 
At 08 February, 2007 21:34 , Anonymous Anonymous said...

hoi bjorn,
Wat een grooooote sneeuwpop zeg, hihi.Leuk gedaan en dan die kleine ernaast op het bankje. koud he bbbbrrrrrr. Goede kapper trouwens zover als ik kan zien Ging het rekenen goed? ik hoop van wel weer iets afgesloten leuke foto trouwens. groetjes van mam xx

 
At 09 February, 2007 09:21 , Anonymous Anonymous said...

Heb je die sneeuwman dus NIET gemaakt, maar in de foto gefixt? Knap hoor.

 

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home