Bjørn's Weblog

Nieuws


bovenzijde pagina

Weer


weersverwachting
bovenzijde pagina

Favoriete muziek


This text will be replaced by the flash music player.
bovenzijde pagina

Trein




Auto



bovenzijde pagina

Bioscoop top 10


bovenzijde pagina

Vorige berichten


Wie wat bewaart, die vergeet dat
Wij gaan weer naar school
Monkey ball in real life!
Goedkoop 'kunst' aan de muur
Bier en blije olifanten
Achteruitrijden 1 augustus 1978 - Te Land, Ter Zee...
Kit, I need you pal
Snotlap en buikgerommel
Het komt uit de muur en het tikt
Sommige dingen verwacht je niet
bovenzijde pagina

Terug in de tijd


February 2006
March 2006
April 2006
August 2006
September 2006
October 2006
December 2006
February 2007
March 2007
April 2007
May 2007
June 2007
July 2007
September 2007
November 2010
bovenzijde pagina

11 September 2006

Bjørn's baaldag

Donderdag heb ik te horen gekregen dat ik van mijn versnelstage (2 stages in 1 periode) er 1 voldoende had en 1 onvoldoende. De afgelopen stageperiode was best een ramp dus was ik al lang blij, het had veel erger kunnen zijn. Dus ik vandaag vol goede moed de pabo bellen met de vraag "Wat nu verder?". Hier kreeg ik het fijne bericht te horen dat ik de hele stage die onvoldoende is beoordeeld opnieuw zou moeten doen! De pabo kan hier weinig aan doen. Het probleem ligt bij het feit dat mijn stageschool mij niet geheel heeft beoordeeld (lang verhaal). Het resultaat van dit alles is dat ik dus niet klaar ben aan het eind van dit schooljaar. Na de zomervakantie moet ik mijn afstudeerstage nog lopen en dan ben ik klaar in februari. Nu begrijp je waarom. Baaldag!

2 Comments:

At 11 September, 2006 19:56 , Anonymous Anonymous said...

He Bjorn, da's balen zeg! Echt vervelend dat je zo'n stom mens als begeleider had, die er dan ook nog voor zorgt dat je een half jaar vertraging oploopt! Alsof de stageperiode nog niet vervelend genoeg was. Nou, hopelijk ga je toch met goede zin het nieuwe jaar in. Sterkte! Mijn afstudeerstage doe ik overigens ook pas volgend jaar na de zomervakantie. Dan zijn we gelijk klaar.

 
At 11 September, 2006 22:11 , Anonymous Anonymous said...

Wat balen zeg! Ik ben zelf blij dat ik uiteindelijk niet voor versnellen gekozen heb (nog een tandje sneller lopen kan eigenlijk niet in combinatie met mijn hectische, lieve gezinnetje en alle dingen die ik graag wil blijven doen), maar ik had het jullie erg gegund. Ik baal met je mee.

 

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home