Bjørn's Weblog

Nieuws


bovenzijde pagina

Weer


weersverwachting
bovenzijde pagina

Favoriete muziek


This text will be replaced by the flash music player.
bovenzijde pagina

Trein




Auto



bovenzijde pagina

Bioscoop top 10


bovenzijde pagina

Vorige berichten


Cache 20: Hit and Run
Geocaching. Een nieuwe hobby!
Hoe milieuvriendelijk ben jij?
Toch nog op vakantie
Screentest voor het sportjournaal
Ons laatste tentamen
Onze poes doet geen vlieg kwaad
Bjørn's weblog nieuwe stijl
Vakantieman lastig hè!
Ree in Maarn
bovenzijde pagina

Terug in de tijd


February 2006
March 2006
April 2006
August 2006
September 2006
October 2006
December 2006
February 2007
March 2007
April 2007
May 2007
June 2007
July 2007
September 2007
November 2010
bovenzijde pagina

13 November 2010

Laten we het nog eens proberen...


Na lange tijd ga ik eens proberen om mijn weblog nieuw leven in te blazen.
Vandaag hebben we een nieuwe laptop aangeschaft. Het is echt zo'n dag van thuis
aanrommelen en zorgen dat wat op de oude laptop staat ook op de nieuwe komt te staan.
We hebben hem gister 5 voor half 10 gekocht (in de avond), zodat hij de volgende dag nog
bezorgd kon worden (dat is dan vandaag). Het is natuurlijk even wennen. Nieuw toetsenbord,
ander scherm en touchpad (vooral hieraan moeten je vingers flink wennen).
Dit berichtje is per mail naar deze weblog gestuurd (tenminste, als hij erop staat heeft hij het gedaan.)
Komende week staat er ook weer van alles in de planning. Maar daar later meer over.

1 Comments:

At 28 November, 2010 15:52 , Blogger prentje said...

Ha Bjorn,

Zag dat je een berichtje had achtergelaten op mijn blog. Ik schreef je een antwoord op m'n blog, maar weet niet zeker of je dat ziet, dus ik dacht, ik reageer hier ook maar even. Zie dat je het bloggen ook hebt opgepakt. Ik beleef er veel plezier aan. Hoop dat het goed met je gaat. Inmiddels getrouwd?

Groet, Monique

 

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home