Bjørn's Weblog

Nieuws


bovenzijde pagina

Weer


weersverwachting
bovenzijde pagina

Favoriete muziek


This text will be replaced by the flash music player.
bovenzijde pagina

Trein




Auto



bovenzijde pagina

Bioscoop top 10


bovenzijde pagina

Vorige berichten


Old Crow Medicine Show
Heeft u misschien ook kauwgom?
Waar een etentje al niet goed voor is
Ontploppen in de put
Plaatselijk niet zomerswarm
Sheba, de kat met haar eigen foto-album
Omzet biologische voeding in 2006 opnieuw gestegen
Erg en helaas niet de eerste keer
Bankje bouwen
Bean
bovenzijde pagina

Terug in de tijd


February 2006
March 2006
April 2006
August 2006
September 2006
October 2006
December 2006
February 2007
March 2007
April 2007
May 2007
June 2007
July 2007
September 2007
November 2010
bovenzijde pagina

11 June 2007

Ree in Maarn


Als je in Maarn door het bos loopt zie je nog eens wat. De ene keer is het een eekhoorn, dan weer een bonte specht of een veld vol varens en vingerhoedskruid. Als je geluk hebt zie je wel eens een ree wegspringen in de verte. Maar zo dichtbij als op deze video zie je ze niet vaak. Gelukkig had ik mijn camera bij de hand.

3 Comments:

At 11 June, 2007 21:27 , Anonymous Anonymous said...

hoi bjorn,Nou dat noem ik nog eens hertjes kijken en dan van zo dichtbij in het wild. Dat heb ik nog nooit gezien. Ja wel in de dierentuin of hertenkamp, maar in het wild....... nee nevernooit niet nooit gezien. Had je hem geroepen bij zijn naam, want hij kijkt je recht aan. hahahaha. leuk he Rudolf,s neef.

 
At 12 June, 2007 11:49 , Anonymous Anonymous said...

Wow, mooi gezicht. Ik heb dit alleen in Canada meegemaakt. Toen stond ik op twee meter van een eland. Die kwam even op de camping kijken... Mooi filmpje B!

 
At 12 June, 2007 15:17 , Anonymous Anonymous said...

Zo, dat is goed gelukt Bjorn, en dan zo dichtbij!!!
Corrie en Hennie

 

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home